2012. november 5., hétfő

1. fejezet /Statiszta/



-Ezt nem hiszem el!-morogtam, mert lekéstem a buszomat, ezt minden héten legalább egyszer eljátszom, persze mindig, akkor amikor sietek valahova..Ez most sem volt másképp. Statisztákat keresnek egy zenekarnak, az elkövetkezendő turnéjukra, nem áll tőlem annyira távol ez a dolog, mert nyáron is ezt csináltam, és eléggé bejött.
-Taxi!-próbáltam stoppolni kisebb nagyobb sikerrel, a végén egy autó nagy nehezen megállt, beültem a járműbe, gyorsan elhadartam a címet, a sofőr unottan bólintott egyet, aztán gázt adott.

Az autó 10 perc elteltével megállt, gyorsan fizettem, és ki is pattantam. A taxi az épület előtt tett ki közvetlenül. A bejárat felé vettem az irányt, aztán egyenesen a lift felé. A felvétel a 10. emeleten volt. Amint kiszálltam, egy teremhez siettem, amin a 105-ös szám állt. Helyben vagyok.

Benyitottam, hát jó sokan voltak, de őszintén erre is számítottam, max 5 embert fognak felvenni. Helyet foglaltam én is a többiek között..Sorra hívták be a fiúkat-lányokat..Már vagy másfél órája ott ültem, mikor végre én is bejutottam..

Szokásos kérdezz-felekkel indult és odaadtam az életrajzomat..körülbelül negyed órát lehettem bent..
-Majd telefonon értesítünk-zárták le az interjút.
-Köszönöm, viszlát-elhagytam a szobát és egyben a termet is..

Hazafelé vettem az irányt, szerencsére mára már semmi dolgom sincsen, így nem kell sem buszoznom sem taxiznom. Még gyorsan útba ejtettem egy Starbuck's-ot. Rendeltem egy fehér forrócsokit és helyben el is  fogyasztottam a meleg italt.



Ezek után tényleg hazaindultam a lépteimet gyorsítottam, mert az eső kicsit elkezdett szemerkélni, bár ez itt Lononban természetes, megszokhattam már volna, így 18 év alatt, hogy bármikor eleredhet az eső, és van, hogy hetekig is megállás nélkül hullik a felhőkből.
Szerencsére időben hazaértem, így nem áztam agyon, de eléggé átfagytam.
Gyorsan ledobtam a lábamról a bokacsizmámat, és a fürdőbe mentem, megnyitottam a vizet és hagytam, hogy megteljen teljesen a kád, raktam bele habfürdőt is, hogy teljesen el tudjak lazulni. Lekapkodtam magamról a ruhákat és a kádba ereszkedtem, jól esett az átfagyott testemnek ez a jó meleg víz, kényelmesen elhelyezkedtem, aztán lecsuktam a szemeimet.



Sziasztok:) Remélem tetszett:) Már van 3 feliratkozóm, nagyon örülök:) Komizzatok, szavazzatok és iratkozzatok fel:33 xx

2 megjegyzés: