2012. november 9., péntek

2. fejezet /A banda/

Egy hét telt el azóta, hogy jelentkeztem statisztikának, nem kaptam semmiféle visszajelzést ezzel kapcsolatban. Az a hét és is úgy telt el, mint a többi, munkával, egy helyi butikban dolgozom, és csak hétvégén vagyok szabad. Most éppen a fodrászomhoz tartok, mert már igen rám férne egy hajvágás. 4-re van időpontom, most pontosan háromnegyed van, de nincs messze a szalon, csak néhány utcasarknyira.

***
-És, milyen fazont szeretnél?-érdeklődött a fodrász.
-Rád bízom-mosolyogtam - de ne legyen nagyon rövid-tettem hozzá.
-Rendben, befessem?
-Nem kell-ráztam a fejemet. 

Másfél óráig a hajammal foglalkozott, a végeredmény nagyon jóra sikerült.
-Pont ilyet szerettem volna-méregettem a hajkoronámat a tükörben.
-Örülök, hogy eltaláltam-felelte mosolyogva, ezek után fizettem, és elhagytam a fodrászatot.

194640015114964521_6pxrxvf3_c_large


Hazafelé tartottam, mikor a telefonom elkezdett csörögni, a kijelzőn egy ismeretlen szám állt.
-Haló?-szóltam bele a készülékbe.
-Jó napot, Lucy Hamiltonnal beszélek?-kérdezte egy lány női hang,
-Igen én vagyok.
-Az állásinterjúval kapcsolatban hívom, felvettük önt, el tudna jönni ugyanoda ahol a felvétel volt?
-Persze, hányra kéne mennem?-kérdeztem és gyorsítottam a lépteimen.
-Most van 6 óra, szóval 7-re megfelel?-érdeklődött.
-Természetesen és köszönöm.
-Rendben, visszahall-köszönt és megszakította vonalat. Nagyszerű felvettek! Pedig eddig abban a hitben éltem, hogy semmi esélyem, de ők mégis, úgy látják, hogy odaillek.

Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy hazaérkeztem, gyorsan előkotortam a táskámból a kulcsaimat, közben felsétáltam a második emeletre, a lakásom felé vettem az irányt, a kulcsot gyorsan a zárba helyeztem és el is fordítottam azt és beléptem, az ajtót gyorsan becsukva a fürdő felé siettem. Lezuhanyoztam, aztán a ruhásszekrényemhez mentem, hosszú keresgélés után magamra kaptam egy cicanadrágot, egy ujjatlan blúzt, rá egy szőrmés kabátot, és egy magassarkút, arany színű kiegészítőket választottam és egy barna kézitáskát.

26631_548933098466637_1488363018_n_large

Gyorsan fújtam még magamra a kedvenc parfümömből, feltettem egy kevés kis sminket is,  még egy gyors pillantást vettem a tükör felé, aztán beledobáltam a táskámba a fontosabb dolgaimat, és elhagytam a lakást.

Fogtam egy taxit és lediktáltam a címet, most valamivel később értünk oda, de még időbe voltam. Kifizettem a fuvart, és az épület felé vettem az irányt, beszálltam a liftbe és megnyomtam a 10.-et jelző gombot, kinyíltak az ajtók a terem felé mentem, ahol még egy hete a meghallgatás volt, benyitottam, 4 velem egykorú ember ült bent, két lány és két fiú.
-Sziasztok-köszöntem és helyet foglaltam az egyik széken.
-Szia-jött egyszerre a válasz.
Néhány perccel később egy nő és egy férfi lépett be hozzánk, azok akik az interjún voltak.
-Üdvözlünk titeket!-köszöntöttek minket mosolyogva, amit mi is viszonoztunk. - Nos, most elmondjuk, hogy kinek mi lesz a dolga-kezdte a férfi. Mint említette, elmondták a feladatunkat, az egyik lány, Emily, ő lesz az stylist segéd, a másik, mármint Samantha, ő smink segéd lesz. A fiúk, Taylor és Greg, ők a koncerteknél lesznek segítők, én meg a bandának leszek az asszisztense, én fogom majd teljesíteni a "kívánságaikat".
-És meglehet tudni, hogy ki az a híres banda?-kíváncsiskodott Emily, igen a hirdetésben nem állt benne, hogy kik lesznek azok.

-Természetesen, csak azért nem árultuk el, mert a rajongóik képesek lennének, jelentkezni, azért, hogy több hónapot együtt tölthessenek a srácokkal-magyarázta a férfi.
-Ne is húzzuk tovább, fiúk gyertek!-ordított egyet a nő, aztán az ajtó kinyílt és öt fiú sétált be rajta, pontosabban a One Direction tagjai. Ez, komoly?! Egy világhírű fiúbanda turnéján fogok dolgozni?! Hát ez most eléggé meglepett.
-Sziasztok-intettek.
-Sziasztok!
-Fiúk-lányok gyertek ide, mert alá kell írnotok pár papírt-szólított a nő. Odamentünk az asztalához, és aláfirkantottuk a papírokat, sok tudnivaló állt benne és szabályok.
-Ti csak ismerkedjetek-mondta a férfi és ezennel elhagyta a két személy a szobát.

Jó fejek voltak a srácok és a "kollégáimmal" is összebarátkoztam, holnap majd a lányokkal elmegyünk vásárolni, aztán meg valamelyik nap Harryvel, Niallel, Zaynnel, Louisval és Liammal fogunk együtt lógni, hogy folytathassuk az ismerkedést.
Bő két órát dumáltunk, de a nagy rész inkább hülyülésből állt, köszönet a banda mókamesterének Louisnak. Beszélgettem mind az öt fiúval, szimpatikusak voltak.

Zárás képen elköszöntünk egymástól és mindenki ment a maga dolgára, én szokás szerint gyorsan taxiba vágtam magam és haza furikáztattam magamat.
Amint beléptem az otthonba, olyan voltam, mint egy hulla, csak az alvásra bírtam gondolni, így gyorsan átvettem a ruhámat és befeküdtem az ágyamba.


Sziasztok:) Remélem tetszett a rész:) Már van 6 feliratkozom nagyon boldog vagyok:) Szavazzatok, komizzatok és iratkozzatok fel!:] Xx

2 megjegyzés: