2013. október 18., péntek

Vége

Mint már a címből is olvasható befejezem ezt a blogot! Nem érzem magaménak a történetet, túlságosan is belegabalyodtam a szálakban. Valamikor még a nyáron visszaolvastam a történetet, egyáltalán nem tetszett, és ez csupán csakis az én hibám. ha magamnak nem tudok megfelelni, akkor nektek hogy tudnék?! Valójában sokat gondolkoztam a történet sorsán, de ezt a megoldást találtam a legjobban!

Szóval a Little Things c. blog végérvényesen bezárja a kapuit.

Sajnálom, hogy nem tudtam azt nyújtani nektek, amit megérdemeltek! Továbbá köszönök nektek mindent, hogy olvastátok és vissza is jeleztetek!

Nem tudom, hogy kezdek -e új blogot, de ha igen az is csak nyáron fog létrejönni, mivel most van az utolsó évem, és az egész életem a feje tetejére állt!

Még egyszer köszönök mindent!

H x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése