2012. november 14., szerda

3. fejezet /Átlagos napok/

-Szerinted melyik a jobb?-mutattam két ruhát Samantha felé, mint kiderült,  ő egy nagy divat őrült.
-A virágos-felelte mosolyogva.
-Szerintem is-elemezgettem a ruhát.
-Na próbáld már fel!-utasított Emily.
-Jó, megyek már-válaszoltam nevetve és eltűntem az egyik próbafülkében.

-Na milyen?-léptem a két lány elé, és pörögtem egyet.
-Jó áll-mondta mosolyogva Emily.
-Szerintem is-felelte Sam.
-Nekem is tetszik-illegettem magamat a tükör előtt.

Tumblr_mbfsxzmfpr1r0lobno1_400_large

Vettünk jó néhány cuccot, aztán beültünk a Starbuck'sba, én szokásomhoz hívem maradtam a hagyományos forrócsokinál. Ott is eltöltöttünk egy kis időt, jókat beszélgettünk. Nagyon megszerettem ezt a két lányt, szerintem jó barátnők leszünk majd.

A plázánál előtt váltak el az útjaink, mindenki ment a saját dolgára, én jelenesetben haza. Egész szép idő volt, az eső nem esett, a napsugarak gyenge sugarai sütöttek, bár ősz van, jobbat nem lehet várni. Szép lassan hazasétáltam, a lakásba belépve a sok szatyor tartalmát elpakolásztam, meg néhány régi ruhát kidobtam.  Kicsit az otthonomat is rendbe szedtem, a családommal is beszéltem telefonom, mert már ezt legalább egy hete nem tettem. 
Az idő elég gyorsan telt, hirtelen már azon kaptam magamat, hogy már teljesen besötétedett. Kis megfigyelésem után a fürdőbe mentem és elvégeztem a szokásos esti teendőimet.
Befeküdtem az ágyamba és bekapcsoltam a tévét, csak kapcsolgattam a csatornák között, de nem találtam semmi érdekeset, a végén valami vígjátéknál ragadtam le, eléggé unalmas volt, és ezért be is aludtam rajta.

***
Négy nap telt, ezek alatt megtudtunk, minden fontos információt, a turné kerek két hét múlva fog kezdődni. Először itt az Egyesült Királyságban, aztán az Egyesült Államokban, és néhány Európai országban.

Ma fogunk találkozni a srácokkal, hogy eltöltsük az "ismerkedős napot".A találkozó helyszíne a Big Ben előtt lesz 3 órakor, most még csak 11 óra van, szóval még bőven időm.
Elsősorban elmentem bevásárolni, mert semmi sem volt itthon, miután hazaértem összedobtam magamnak egy kis kaját.
Ezek után elfoglaltam a fürdő szobát és a szokásosabbnál is többet készülődtem, nem-nem azért mert tetszik valamelyik fiú, hanem, mert "csak" egy világhírű banda oldalán fogok mutatkozni.
A hajamat hagytam, hogy magától száradjon meg, aztán pedig besütöttem, apró kis loknik kerültek a szőke hajzuhatagomba, fújtam rá egy kis hajlakkot, hogy tartósabb legyen a művem.
Ezek után a ruhásszekrényemhez vettem az irányt, elég hűvös van ma, így egy melegebb összeállítást választottam. Egy barna nadrágot, egy fehér felsőt, rá egy sötétkék blézert, egy kockás sálat és egy fekete csizmát vettem fel. A dolgaimat az egyik fekete táskámba pakoltam.

Tumblr_mdhcepzfwh1qizj0zo1_500_large
Raktam magamra egy leheletnyi sminket és a kedvenc illatomból fújtam magamra.
Elég jó lett az összkép - méregettem magamat a tükörben, ránéztem az órámra fél 3-mat mutatott, így ideje elindulnom. Bezártam a lakást és kiléptem London forgalmas utcáira, hideg szellő fújt, a nap próbált áttörni a felhőkön, az utam közben érintettem a szokásos kávézómat és megvettem a klasszikus forrócsokimat, útközben elfogyasztottam, így nem fáztam annyira.
A célomhoz 5 perccel hamarabb érkeztem, de láttam már öt alakot ott álldogálni. Ők az én embereim - gondoltam és elindultam feléjük.
 A tippem bejött, a One Direction tagjai voltak, fejükön kapucnit vagy sapkát, és napszemüveget viseltek - gondolom ne legyenek annyira ismerősek az emberek számára.
-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk.
-Szia!-köszöntek ők is, amíg nem jöttek a többiek elszórakoztattok egymást, sokat nevettem, főleg Lou miatt, de a többieket sem kellett félteni.

Remélem tetszett a rész:) Köszönök eddig mindent, a 7 feliratkozót, a pipákat és a néhány komit is:] Most se felejtsétek el egyiket sem:)
Ui: Ha szeretnétek chatbe is írhattok;)
Ui2: A következő részekben már a fiúk is sokat fognak szerepelni..!:] Xx

5 megjegyzés:

  1. Kövit! :) már várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
  2. nagyonjó lett, köviit.:D Zs~ xx :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! már várom hogy többet legyenek benne a fiúk :D ügyes vagy! :) kövit!!!!~zsó

    VálaszTörlés
  4. Jólkezdődiik !! *-*
    Kövcsiit :')

    VálaszTörlés