2012. november 16., péntek

4. fejezet /Találka/

-Menjünk a London Eye-ra!-könyörgött Emily már vagy 5 perce, őszintén szólva senkinek sem volt kedve hozzá, de őt ez nem nagyon izgatta.
-Jó akkor felmegy veled az aki szeretne-adtam meg neki az egyszerű választ.
-Mi megyünk!-mondta Louis, Greg, Sam, Niall, Liam és Taylor, mondhatni majdnem mindenki.
-És veletek mi lesz?-kérdezte Louis.
-Csak valahogy elleszünk-adta meg az egyszerű választ Zayn. A többiek elindultak a hatalmas óriáskerék irányába, én meg ott maradtam Harryvel és Zaynnel.
-Te mért nem mentél velük? Általában a lányoknak tetszeni szokott-gondolkodott el a göndör hajú fiú.
-Már nagyon sokat voltam, így már annyira nem köt le. És ti mért nem mentetek?
-Nekem nincs kedvem-mondta Zayn, miközben rágyújtott egy szál cigarettára.
-Nekem sincs-válaszolta Harry, ezennel beállt a kínos csönd, utálom az ilyen pillanatokat.

-Várjátok már a turnétokat?-próbáltam belekezdeni valamilyen társalgásba.
-Nagyon, sok rajongóval találkozhatunk és sok helyre eljuthatunk, na meg persze a lányok-mosolygott Harry.
-Én is ugyanezt tudom mondani, mint Harry, bár a barátnőm eléggé fog hiányozni-mosolyodott el halványan Zayn.
-Sajnálom-néztem a fiúra, aki halványan rám mosolygott.
-Srácok sétálhatnánk mert idefagyok?-kérdeztem dideregve.
-Persze-mondák és elindultunk, így már valamivel jobban ellehetett viselni a hideg időjárást.

-És visszaérve Zayn kapcsolatára, neked van barátod?-kérdezte spontán Harry.
-Most nincsen-válaszoltam röviden.
-És, mért nincs?-kérdezősködött tovább a fiú.
-Nincs rá időm, eddig a suli játszott közre, aztán meg egy másik előadónak a turnéja, most meg a tiétek-magyaráztam.
-Értem-bólintott.
-Meglepődtél, mikor kiderült, hogy mi vagyunk az a bizonyos banda?-kérdezte Zayn.
-Kicsit, nem gondoltam volna, hogy egy világhírű bandához felvesznek-elmélkedtem.
-Köszi a bókot-nevetett Harry.
-Máskor is-kacsintottam a srác felé.

Még beszélgettünk mindenféléről, ami épp eszünkbe jutott, az idő nagyon gyorsan ment, a bájcsevejt Harry telefonja zavarta meg.
-Lou hívott, keresnek minket-magyarázta.
-Akkor menjünk vissza-mondtam és elindultunk visszafelé.

***
Már beesteledett, de még mindig tudtunk valamiről dumálni, így tízen. Az előbb megálltunk a Nando's-nál, mert éhesek lettünk, de utána tovább folytattuk London utcáin a bóklászást. Nagyon jó volt a hangulat. Néhány rajongó felismerte a fiúkat, ezért a srácok csináltak velük pár képet és autogramokat osztogattak, meg beszéltek velük pár szót. Jó volt látni ezen az öt fiún, hogy tényleg szeretik a rajongóikat. Mi addig, amíg a banda a rajongóival foglalkozott folytattuk a beszélgetést, aztán a többiek is csatlakoztak, miután elmentek a rajongók. 

-Van egy ötletem!-kurjantott fel Harry.
-Na mondd Hazza!-szólt Liam.
-Elmehetnénk bulizni, ha már így együtt vagyunk-vázolta az ötletét.
-DJ MALIK!-ordított egyet Zayn, mire elég sok szempár ránk szegeződött, szerencsére tinik közel távol sem voltak.
-Jó ötlet-folytatta Louis.
-PARTY HARD!-folytatta az ordítozást Greg. Na ezek tényleg beindultak a buli szó hallatára.
-Csajok benne vagytok?-fordult felénk Niall.
-Még szép-mondta Sam, mi ketten Emilyvel mosolyogva bólintottunk a szőkeségnek.
-Akkor lediktálom a címet-magyarázta Harry, én meg bepötyögtem a telefonomba a buli helyszínét.

-Tizenegykor ott találkozunk-jelentette ki Zayn mindenkinek. Gyorsan mindenki elköszönt a másiktól, bár háromnegyed óra múlva, úgyis újra együtt lesz a tízes, de ez  nem zavart minket

Leintettem egy taxit, gyorsan elhadartam a címemet és elindultunk. Az út elég döcögős volt, így nagyon gyorsan kell majd összekészülődnöm.

Belépve a lakásba a fürdőbe indultam, vettem egy jó meleg zuhanyt, ez most elég jól esett az átfagyott testemnek. Magamra kapva a fehérneműimet .mentem a szekrényem felé. Körülnéztem a hatalmas ruhakupacom, hosszas bambulás után. egy fekete ruhát, ami felső részénél arany színű gyöngyökkel volt díszítve, egy fekete magassarkút kaptam magamra. A sminkemet valamivel erősebbre készítettem el, mint általában.

Tumblr_mcxbzs4fsw1rd689zo1_500_large

Az egyik kisebb táskámba összeszedtem a fontosabb dolgaimat és beleraktam egy kardigánt is, ha fáznék.
Gyorsan raktam magamra egy kis parfümöt, majd megnéztem magamat a tükörben. Így jó leszek - állapítottam meg.
Bezártam a lakást, és az utcára kiérve leintettem egy taxit, mert eléggé késésben voltam, lediktáltam a szórakozóhelynek a címét, aztán elindult a járgány. Nem volt valami messze az út körülbelül 10 perces lehetett.
Kiszállva a járműből a bulihelyszínéhez tipegve nézegettem az érdekesebbnél érdekesebb alakokat, némelyik jól kiütötte magát.
A bejárathoz közeledve megláttam a kilenc személyt, szóval elkéstem vagy ők jöttek korán, mondjuk inkább az előbbi.
-Sziasztok-mosolyogta rájuk.
-Késtél-mondták nevetve.
-Dugó volt-magyaráztam.
-Én is ezt mondanám-mondta nevetve Samantha.
-Jól van menjünk már be!-feszengett Harry és elindult a bejárat felé, mi  pedig, mint a jó gyerekek követtük őt.

Sziasztok!:) Remélem tetszett a rész:) Köszönöm az előző részhez az  5 kommentet !:] Nagyon örültem neki:) Továbbá a 8 feliratkozót és a pipákat, nagyon boldog vagyok:) Most se felejtsétek el egyiket sem!:) Xx

2 megjegyzés: