2012. november 20., kedd

5. fejezet /Party/

156729_177946979012979_1936177874_n_large

A zene hangosan szólt, a fények világítottak, az emberek a ritmusra táncoltak, avagy csápoltak a Dj-nek.
Voltak olyanok is, akik már ezt sem tudták, hogy hol vannak, közéjük tartozott Zayn is, de Harryt sem kellett félteni, bár ő valamivel jobb állapotban volt, mint a másik fiú. Samantha és Taylor leléptek, mert eléggé egymásra találtak, de csak elmondásuk szerint barátok, na majd meglátjuk. Niall és én a bárpultnál iszogattunk, én egy koktélt szürcsölgetek, a szöszi srác, meg valami erősebbet iszik.
-Tetszik a buli?-kérdezte az ír fiú.
-Fogjuk rá, bár nem ártana egy kicsit táncolni-válaszoltam a kérdésére.
-Akkor itt a megfelelő alkalom-pattant oda hozzánk Harry.
-Te és a tánc?-kérdeztem kacagva, elég bután nézett rám a fiú.
-Jaj, hisz már alig állsz a lábaidon-céloztam a jelenlegi állapotára.
-Jól vagyok. Na gyere!-nézett rá kiskutya szemekkel, Niallre pillantottam, aki csak bólintott egyet, jelezve, hogy ellesz majd nélkülem is.
-Akkor legyen-álltam fel a helyemről és bementünk a hatalmas tömegbe.

Bár a göndör hajó fiú kicsit tántorgott, de kifejezetten nem mozgott rosszul, most legalább nem taposnak szét, mert már jó párszor kifogtam két ballábas srácokat.
-Egész jól mozogsz-jegyeztem meg.
-Kösz-vigyorgott.
-Nem néztem volna ki belőled, láttam néhány koncertfelvételt, néha elég érdekes volt a mozgásod-jegyeztem meg kacagva.
-Azt mondták, hogy ugráljuk és ne kérdőjelezd meg a tánctusásomat-jelentette ki komolyan aztán elnevette magát.
-Soha többé-nevettem el én is magamat.

 A Dj számot váltott, nem olyan stílusú volt, mint az előző, hanem valamivel érzékibb zenét, a fiú kapott az alakalmon és szorosan hozzám simult, így folytatjuk a táncolást, ez volt az utolsó, amit végig táncoltunk, mert már elég sok időt eltöltöttünk ott.

Visszamentünk a bárpulthoz, Niallt már nem találtuk ott..Senki sem volt sehol, így akkor továbbra is ketten maradunk. A táskámhoz nyúltam és megnéztem, hogy mennyi az idő, a kijelző hajnali fél 4-et mutatott, mindenesetre jól elment az idő, de nem bánom.
-Harry én elindulok-mondtam és magamra kaptam a kardigánomat, amit még otthon bekészítettem.
-Én is, hazakísérjelek?-kérdezte.
-Nem kell, majd egy taxi hazavisz-feleltem.
-De ilyenkor már nem biztonságos-magyarázta.
-Harry, nem vagyok már kislány, tudok vigyázni magamra-nevettem.
-Akkor is-tiltakozott, hát tényleg nem tudom lerázni a srácot.
-Jó legyen, de induljunk el, mert még aludni is szeretnék-intettem a kijárat irányába.
-Ez a beszéd-felelte nevetve és elindultunk.

-Taxi vagy gyaloglás?-kérdezte, mikor elhagytuk a szórakozóhelyet és megmenekült a fotósoktól, mert már kint tárt karokkal várták őt, szóval ezért én mentem ki először, nem hiányoznak a a pletykák.
-Gyaloglás-válaszoltam.
-Merre laksz?-kérdezte.
-Nem messze-feleltem és elindultam a hazafelé vezető út irányába. Beszélgettünk közben mindenféléről, bár Harry hangján és néha a felfogásán lehetett érezni, hogy nem józan, bár körülbelül én is ilyen lehettem, csak néhány szinttel jobb állapotban voltam.

-Na megérkeztünk-mutattam a társasház felé.
-Jó éjt Lucy-ölelt magához, és aztán adott egy puszit a homlokomra, kicsit meglepett.
-Neked is Harry-léptem be a házba.
Tumblr_mdqwqaj3jl1r2my8qo1_500_large

Remélem tetszett, bár nem sikerült hosszúra, de ennyi időm volt, és tovább nem akartalak megváratni titeket! Mindenesetre várom a komikat és a pipákat:) Ha tetszik a sztori, akkor iratkozz fel;) Chatbe is írhattok:) Xx

3 megjegyzés: