2012. december 5., szerda

7. fejezet /Érkezés/

-Én is unatkozok-sóhajtott egyet, a banda egyetlen ír tagja.
-Őszintén, mit akartok egy repülőn csinálni?-tettem fel a kérdést, a két fiúnak.
-Mindig kitalálnak valamit-nevetett fel Liam.
-Csak akkor hagyjatok aludni!-ásított egyet Zayn.
-Éhes vagyok!-sápítozott Niall, hát, hogy ezeknek a srácoknak mennyi bajuk van, élvezetes lesz ezt átélni több hónapig.
Harry kifejezetten csendbe volt, ahogy kivettem az Ipod-ját hallgathatta.

Az ablak felé fordultam, figyeltem a felhőket, szép látvány volt, hirtelen elálmosodtam, a szemeim elkezdtek lecsukódni, bár mindig, így van ha repülőn utazok, fura módon mindig rám jön az aludhatnék.

***
-Jó reggelt-ébresztgetett barátságosan Niall.
-Elaludtam?-kérdeztem ásítva.
-Úgy látszik-vigyorgott a szőke hajú fiú - különben csak, azért keltettelek fel, mert hamarosan leszállunk-tette hozzá.
-Köszi-mosolyogtam rá és becsatoltam az övemet, a srác az út további részében mellettem maradt, jó társaság volt.

A gép leszállt mi meg a testőrök segítségével megkaptuk a csomagjainkat, aztán meg beszálltunk volna a banda kisbuszába, de a rajongók megtámadtak minket, hozzá kéne szoknom már, a fiúk fanjaihoz. 

Most éppen Los Angelesben vagyunk, mindig is szerettem ez a várost.
Nagy nehezen átvergődtünk a rajongókon és beszálltunk az előbb említett járműbe. Louis viccelődött egész végig Zaynnel karöltve, Niall és Liam beszélgettek valamiről, én  meg Harryvel társalogtam egy keveset.

A hotelnél is hasonló volt a helyzet, mint a reptereken, rajongók hadai várták az öt fiút, rám elég szúrósan néztek, hogy mit keresek én egy híres bandának az oldalán, többek már kombinálni is kezdtek, hogy biztos valakinek a barátnője vagyok, én kedvesen odamondtam nekik, hogy én csak az asszisztensük vagyok és nincs köztem és a egyik fiú között sem személyes kapcsolat.

***
Megkaptuk a szobáinkat én Emilyvel és Samanthaval leszek egy szobában a középosztályon, Greg és Taylor a mellettünk lévő szobát kapták, a banda meg az elnöki lakosztályt a legfelső szinten.
Paul elmagyarázta az itteni tartózkodásunk minden részletét, három napot  fogunk itt tölteni a maival együtt, ez a nap még szabad, az azutánin lesz két interjú és egy koncert, a harmadikon meg egy kisebb dedikálás.
Ezért a rövid időt szemlélve nem pakoltam ki a bőröndjeimet.
A lányokkal úgy gondoltuk, hogy járunk egyet, kihasználva a szabadidőnket, így gyorsan összekészülődtünk és nekivághattunk az utunknak.  

280067670548725795_tqyljch6_c_large

-Ti meg hová mentek?-futottunk össze Greggel a folyóson.
-Csak sétálunk egyet-mosolygott a fiúra Emily.
-Hát akkor jó szórakozást!-mosolyodott el és bement a szobájukba.
-Meglesz!-kiabáltuk utána nevetve.

Beszálltunk a liftbe, Sam megnyomta földszintet jelző gombot, és elindult a szerkezet, ahogy kiléptünk rálátást nyertünk a kinti tömegre, csillapodott már a helyzet, de néhány lelkes még mindig ott várakozott.
-Sziasztok!-intett egy Niall, aki valamit a recepciósnak magyarázott.
-Hello!-viszonoztuk köszönését.
-Jó értem uram, megoldjuk-hallatszott a férfi hangja.
-Köszönjük-mosolyodott el a  fiú és felénk tartott.
-Na mesélj!-nevetett Emliy Niallre nézve.
-Ezt nem lehet elmesélni, ezt látni kell-nevetett.
-Mégis mit?-kérdezte Samanatha.
-A szobánkat, gyertek nézzétek meg!-irányított minket a lift felé.

Felértünk a kívánt szintre, Niall kinyitotta az ajtót, én léptem be elsőnek, szegény szoba, olyan volt, mint amin átsöpört volna rajta egy tornádó, néhány lámpa eltörve, halmokban a ruhák, és még ezekhez hasonló dolgok.
A bent lévő négy fiú nem zavartatták magukat, Louis Harry göndör fürtjeivel játszadozott, Zayn a tévét bámulta egy zacskó chipssel társítva, Liam meg laptopozott.
-Sziasztok!-köszöntünk nekik.
-Sziasztok-viszonozták a gesztust.
-Itt meg mi történt?-nevetett Sam.
-Csak a szokásos-legyintett egyet Liam.
-Akkor ezt úgy véljük, hogy mindig ezt csináljátok?-hahotázott Emily.
-Úgy, ahogy mondod-válaszolta mosolyogva Zayn.
-Hisz még csak néhány órája vagytok itt-elmélkedtem mosolyogva.
-Fel kellett avatni a szobát-kacsintott egyet Harry.
-Különben hová indultatok?-kérdezte Niall.
-Csak nézelődni-válaszoltam.
-Niall, nem szép feltartani a hölgyeket!-nevetett Louis, ekkor mindenkiből kitört a hangos nevetés.
 -Van kedvetek maradni?-kérdezte Liam.
-Ha már itt vagyunk mért ne-válaszolt Sam.
-Ez a beszéd-mosolyodott el a szöszi.
-Gregéket is hívjam?-tette fel kérdést Emily.
-Igen!-válaszolt Zayn.
-Jó akkor felhívom-magyarázta a lány.
-PIZSIBULI!-sipította nevetve Lou.
-Bolond!-huppantam le mellé nevetve.


Remélem tetszett! Bocsánat a  késésért csak nagyon sokat kell tanulnom, nyakamon az angol vizsga és még minden más:/ Köszönöm a 12 feliratkozót, nagyon boldog vagyok! Várom a megjegyzéseket a részhez meg a pipákat! Xx

3 megjegyzés: