2012. december 11., kedd

8. fejezet /Egy újabb nap kezdete/

-Felkelni!-hallottam meg egy szigorú férfi hangot, résnyire kinyitottam a szemeimet, nem a saját szobánkban találtam magamat, felpróbáltam kelni a fekvőhelyemről, de valaki megakadályozott a súlyával, ekkor kipattantak a szemeim,  a srácok a szobájában voltam, fejem Niall vállán pihent, aki még mindig aludt, rajtam meg Harry lábai voltak, a szemben lévő fotelben Louis és Zayn aludtak, a másikban Emily és Samantha, Liam az ágyon foglalt helyet egyedül, ő járhatott a legjobban, Greget és Taylort pedig nem találtam sehol.
-Srácok!-hangzott el megint a férfinek megint a határozott hangja, a hang irányába fordítottam a fejemet, Paul volt az.
-Na egy felébredt-utalt rám. -Ébreszd fel a többieket is, háromnegyed óra múlva kész legyetek!-adta ki az utasítást és elhagyta a szobát.
Na most, hogy ébresszem fel, ezt a sok alvó embert?-tettem fel magamnak a költői kérdést, mondjuk Nilallel kéne kezdeni, aztán meg Harryvel, így kiszabadulok innen.
-Niall-ébresztgettem az ír fiút, és kicsit megráztam, hátha észhez tér, az említett elkezdett mozgolódni és kinyitotta a kék szemeit.
-Na végre-sóhajtottam fel, de el is nevettem magam a fiú kómás tekintetét.
-Te sem nézel ki jobban-vágott vissza nevetve.
-El tudom képzelni, a hajam, olyan lehet, mint egy boszorkának-kuncogtam, mire a szőke hajú fiúból kitört a hangos nevetés. Ennek a hatására Harry kezdett ébredezni meg velünk szembe Louis, és a két lány.
-Aú-visítottam fel.
-Mi az?-nyöszörgött Sam.
-Harry oldalba rúgott-magyaráztam.
-Bocs, csak nyújtózkodtam-felelte a fiú egy ásítással társítva.
-Azt gondoltam, de végre levennéd a lábaidat rólam?-kérdeztem kis cinizmussal a hangomban.
-Olyan kényelmesen fekszem-motyogta nyöszörögve.
-Na adok én neked kényelemet!-emeltem fel kicsit a hangomat és lerúgtam magamról a fiút, aki a földön landolt.
-Elég kényelmes?-álltam meg előtte nevetve.
-Reggel mindig ilyen kiállhatatlan vagy?-kérdezte halál gyötört hangom.
-Többnyire-feleltem kedvesen és végig néztem a társaságon, mindenki fent volt, kivéve Zaynt. Eszembe jutott a tegnap eltöltött nap, annyira jól érezte magát mindenki, nagyon jó volt a hangulat.
És mért is maradtunk itt? -egyszerű a válasz, ittunk egy keveset, és nem volt kedvünk visszamenni a szobánkba, így mindenki keresett magának fekvőhelyet, bár még akkor nem, ilyen pozícióban voltunk, de valahogy alvás közben megváltoztattuk azt.
-Akkor többet nem fogsz nálunk aludni-vágott vissza.
-Harry, nem teheted ezt, én a One Direction közelébe akarok lenni, a szerelmeim között, hallgatni akarom édes szuszogásotokat-utánoztam egy rajongót nyávogó hanggal társítva.
-Jól színészkedsz-nevetett fel Niall.
-Régen szín játszottam-feleltem.
-Az jó-mondta.
-Lányok nem megyünk vissza a szobánkba körülbelül, fél óra maradt és mindenkinek kész kell lennie-fordultam Emilyék felé.
-Akkor indulás-kelt fel a két lány és az ajtó felé vették az irányt.
-Majd találkozunk-köszöntünk és elhagytuk a szobát.

***
Először én vettem birtokba a fürdőszobát, elvégeztem a szokásos reggeli teendőimet, ezek után magamra kaptam a már előkészített öltözékemet.
Lagunab1089_large
Fújtam magamra egy kis parfümöt, meg felraktam egy kis halvány sminket, mikor késznek nyilvánítottam magam elhagytam a helyiséget.
Ezek után Sam zárkózott be a fürdőbe, igen három lányra egy fürdőszoba kicsit nehéz megoldani, de ez jelenleg nem nagy gond.
Még körülbelül 10 percünk volt, mikor Emily is készen lett, egész jók vagyunk.
-Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én már most imádom ezt a turnét-mosolygott Samantha.
-Nekem is nagyon tetszik eddig-folytatta a Emily.
-Szerintem is jól indul-csatlakoztam az eszmefuttatáshoz.

Ezt a néhány percet még elbeszélgettük és a hallba vettük az irányt, mert onnan fog mindenki majd a dolgára menni. 
Már a srácok is lent voltak, szóval mindenki időbe kész lett.
-Na lányok, hogy ti is megérkeztetek, elismételem megint a mai napirendet-magyarázott Paul, és bele kezdett az információk közlésébe.
-Értitek?-kérdezte a végén, mikor mindenki bólogatásba kezdett.
-Akkor indulás-mondta és a kijárat fel mentünk.
Beszálltam az öt fiúval Paullal a kisbuszba és egy reggeli beszélgetős műsor felé vettük az irányt.Az körülbelül egy órás lesz, de lehet, hogy kevesebb, aztán egy óra szünet, utáni még egy interjú, utána padig  egészen hat óráig szabadok vagyunk, aztán 7-kor a koncert helyszínére megyünk, ott a fiúknak próbájuk lesz az esti koncert előtt, ami pontosan 9-kor fog majd elkezdődni.

Remélem tetszett a rész! Kérnélek titeket, hogy hagyjatok kommentet, hogy miért tetszett vagy mért nem tetszett az adott rész, jól jönne:) 14 feliratkozóm van, köszönöm! Túl vagyunk a 2000 oldalmegjelenítésen! Nagyon örülök:) Kitettem egy szavazást, kíváncsi lennék a véleményetekre! Xx

2 megjegyzés: