2012. december 18., kedd

9. fejezet /Liam/

-Srácok jobbra, ne balra!-utasította az öt fiút a koreográfusok.  Igen, a koncertre próbálnak, úgy látszik nem erősségük a tánc, vagy csak egyszerűen kimerültek, emiatt a nagy felhajtás miatt ami körülveszi őket.
-Na még egyszer!-szólalt meg a tánctanár, a srácok hozzákezdtek, én a színpad szélén üldögéltem és figyeltem  mozdulataikat.
-Harry!-sipítozott, az előbb említett, a fiú kicsit idegesen ráemelte a tekintetét.
-A többiek értik, te mért nem?!-tette a fel hisztérikusan a kérdést, Harry erre elhagyta a színpadot. gondolom az öltözőbe mehetett.
-Nekem ebből elegem van, sztárok!-hisztizett tovább.
-Akkor viszlát-intett neki Niall, jelezve, hogy mér elegük van belőle, ekkor fogta a táskáit, és elhagyta a hatalmas színpadit.
-Mindig ilyen?-kérdeztem a négy fiútól.
-Nem, vagyis nem tudom, mert ő most csak helyettesít, mert a mi koreográfusunk lebetegedett és őt kaptuk helyette-magyarázta Liam.
-Remélem minél hamarabb meg fog gyógyulni-sóhajtott egyet Zayn.
-Szerintem ezzel mindenki így van-zártam le a témát.

***
A koncert nagyon jóra sikerült, Harry nem rontotta el a táncot, szóval klappolt mindig, fergeteges bulit hoztak létre, kedvem lett volna nekem is a közönségbe beállni és tombolni, de nekem a hátsószínpadon volt elfoglaltságom. Elő kellett készítenem a fiúknak a kívánságlistájukon szereplő dolgokat, néhány stábtaggal beszélgettem szóval elment az idő.
A koncertnek körülbelül 11-kor lehetett vége, a fiúk kimerülten hagyták el a színpadot.
-Nagyszerűek voltatok-mosolyogtam rájuk -Különben kértek valamit?-kérdeztem.
-Egy víz jó jönne-mondta nyűgösen Niall, ebből az jött, hogy mindenki az kért.
A srácok bementek az öltözőjükbe, én meg szereztem öt palack szigorúan szénsavmentes vizet, beléptem a helyiségbe az említett szomjoltóval.
-Na megjöttem, itt a vizetek-adtam át Liaméknek a kért italt.
-Kösz-mondták kórusba.
-Fél  óra múlva jön a kisbusz utána elvisz a szállodába és aztán szabadok vagytok-vezettem le nekik a helyzetet, ők egy egyszerű bólintással jelezték, hogy értik az imént hallotokat.

***
Épségben visszaértünk a jelenlegi szállásunkhoz, a fiúknak bulizni volt kedvük, kivéve Liamnek, elég letört mostanában minden jóból ki akar maradni, állítólag a barátnőjével való szakításuk miatt, ahogy kiszűrtem a beszélgetésekből, bár majdnem két év hosszú idő, meg tudom érteni a srácot.
A további négy bandatag elhagyta a szállodát és elindultak a megbeszélt helyszínre.
-Van kedved beszélgetni?-kérdezte halványan mosolyogva Liam.
-Persze-mondtam és felmentünk a fiúk szobájába. Leültünk a kanapéra, háttérzajként bekacsolta a tévét a beszédpartnerem.
-Kérdezhetek valamit?-fordultam felé.
-Hogyne.
-Ha nem szeretnél nem kell válaszolnod, csak azt szeretném kérdezni, hogy Danielle miatt vagy mostanság ilyen letört?-kérdeztem óvatosan.
-Ennyire látszik-mosolygott keserűen. -Tudod mi nem azért mentünk szét, mert már elmúlt a szerelmünk-bámult maga elé. 
-Mindig bántották, sok fenyegető levelet kapott, a rajongók nem kímélték, Twitteren naponta több ezer rajongó szidta, persze voltak, olyanok is akik szerették, csak ők úgymond kisebbségben voltak-magyaráztam.
-És, gondolom ezt láttátok a legjobb döntésnek-mondtam ki.
-Igen, ahogy említetted, persze fáj-elmélkedett szomorúan.
-Elhiszem-helyeztem a kezem a vállára. -De, ha beszélni szeretnél róla, akkor én itt vagyok, tudom, hogy csak én is egy alkalmazott vagyok és jogosan jön fel benned az a kérdés, hogy mért is bíznál bennem, de ha mégis hozzám nyugodtam fordulhatsz-magyaráztam neki halványan mosolyogva.
-Köszönöm-pillantott rám hálásan.
-Nem kell megköszönnöd-legyintettem..

Még egy ideig beszélgettünk, aztán megnéztünk egy vígjátékot, Liamnek valamivel jobb kedve lett, ennek örültem. Evvel a sráccal szerintem később szoros barátságot fogunk ápolni. Lehet vele komolyabb témákról beszélni, ugyanúgy pedig hülyéskedni is, nem lesz itt gond, a barátokra tekintve, van két barátnőm, itt a banda, és még a másik két fiú.

Mikor vége lett az említett filmnek elköszöntünk egymástól, én meg lementem a lányokkal megosztott szobába, Samantha és Emily már aludtak, így halkan a lezuhanyoztam és beosontam a szobámba, beállítottam az ébresztőt, aztán pedig kényelembe helyeztem magam, aztán pedig elaludtam.

Remélem tetszett! Téli szünetben gyakrabban lesznek részek, ígérem! Szóval pipázzatok komizzatok, és ha még nem tetted meg, akkor iratkozz fel;)
ps: Komikra szükség lenne, mert nem tudom, hogy tetszik e a történet..Xx

2 megjegyzés:

  1. Ne félj én imàdom a blogod!! *-*
    Folytasd!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszett! ma találtam rá és mindjárt végig olvastam..:D tetszik,hogy nem sieted el a dolgokat! nagyon várom a folytatást! :) xoxo :)

    ui: felíratkoztam az olvasóid közé..:D

    VálaszTörlés